Monday 21 January 2013

Bulan Bintang

Assalamulaikum. Ok, sejujurnya aku sangat suka capture apa yang orang tak capture. Eh, tapi tak semua la. Aku pasti yang minat photography confirm snap apa yang dorang rasa unique, menarik, rare, ad so on. Tapi aku suka capture nature. Mostly, bulan dan pelangi. Kadang-kadang candid. Passion ? tak jugak. Ikut keadaan. Aku sendiri tak tau sejak bila aku minat untuk capture semua benda ni. Mungkin sejak guna phone yang ada camera ? Tak juga. Sebab phone 1st yang aku guna yang ada camera, aku tak de la pula nak snap-snap ni. Mungkin juga sejak ada nikon tu kot. Almaklum la, batak sekejap. Selalu tengok orang je bawak nikon. Bila dah pegang nikon, pergh ! Tanak lepas kan ~ Hihi. Oh ye, nikon tu bukan aku punya. Diulangi, bukan aku punya. So, nak dijadikan cerita sebenarnya tadi aku capture bulan. Half moon with sparkling star.
Nampak ? Oh, kalau zoom gambar pecah. Jadi jangan zoom. Hehe.


xoxo, L

No comments: