Sunday 20 January 2013

konon nya

 Assalamualaikum bloggers ! Yeay. Aku berjaya mengupdate lagi blog aku untuk tahun ni. Berlagak gila bunyi nya. Padahal baru dua entry untuk tahun ni. Haha ! Laghaa benda ni bila di fikirkan. Tapi apa nak buat ? Part-time blogger. Full time student. Life. 

So, hari tu aku ada keluar jumpa member. Tak perlulah nak di serabutkan kepala otak. Bila kejadian ? Masih lagi dalam bulan Januari ni. Cuma tak ingat la pulak tarikhnya. Yang pasti, awal bulan.

Keluar memang niat nak dinner. Tapi bila difikirkan, tak ada tempat makan yang menarik untuk aku serang. End up, aku serang McDonalds. Kononnya nak boikot. Tapi.. dah terbentang depan mata. Taraaa.. boikot sangat !  
Aku order McChicken. Yang lagi satu tu orang lain punya. Dulang lain tak mai lagi. Aku pun tatau sejak bila aku suka makan McChicken nih. Selalunya aku akan order double cheese burger. Mungkin aku boleh di kategorikan sebagai "manusia berubah mengikut peredaran masa" ?
Oh, ni one of member. While other tak mai lagi, Kenapa telinga ? Haha ! Sebab aku cakap kat telinga dia ada orang buat lovebite. Padahal nyamuk gigit. Ada dua pulak tu. Lawak gila ! Oh ya, reflection itu perlu. Kot la ada korang nak zoom sampai ke sudah bila gambar pecah. Sila la. Kuikuikui.

Rasanya sampai sini jelah. Nanti kot ada hupdate terbaru, aku masuk kan dalam next entry okay ?

Btw, sejujurnya aku memang nak boikot. Tapi ada je halangan. Menggugat keimanan sikit McD ni. Tiap kali tengok tv, kompem ada je iklan. Bila ada kereta jela aku redah. Huhuk. Sekali sekala tak pa kan ?

p/s : don't judge a book by its cover. please ?

xoxo, L

No comments: