Friday, 4 October 2013

Aktiviti Syawal 1434H

Monday, 9th September 2013 | 2117hours

Assalamualaikum. Akhirnya berjaya juga luangkan masa untuk blogging. Lamanya tak blogging! Rindu yang amat nak typing lama-lama, laju-laju, cepat-cepat gini. 

So regarding the title, kalau nak di ceritakan memang tak ingat sangat sebenarnya. Tapi aku akan usahakan jugalah nak masukkan segala aktiviti yang sempat aku turut serta sepanjang Syawal baru-baru ni. Tapi rasanya tak perlulahkan kalau aku nak tulis 1 Syawal, 2 Syawal bagaikan ?

Hari raya pertama. Tipulah kalau tak beraya sakan. Tapi tahun ni jujur aku cakap, tak meriah sangat. Sebab rushing. Cuti pun tak banyak mana. Redha jela. Balik kampung pun dua hari sebelum raya. Mana taknya.


Tuesday, 17 September 2013

17092013

Never been this though after all those things happen. I am much better. Oh no. Totally appreciate mylife. Thank you. And to my future, hello. I am so into you now. Keep calm and let Allah plans every single things. He knows better.